Fredagen 10/8-07 - torsdagen 16/8-07

Jennie o jag blev som tur var inte dåliga av kräftorna som var dåliga igår, men vi åt knappt utav de, Det smakade ju hemskt redan första smakbiten.



Tog det lugnt på fredagen, Hade tänkt vila en stund innan jobbet, men det var så varmt så det gick inte. Låg länge o slappade i ett bad innan jdet var dags att åka till jobbet.




Jobbade fredagen o lördagen.  Det var väldigt  varm o fuktigt på dagarna.



+19,8 grader  kl. 21,48 fredag kväll på väg till jobbet

image253


Gick bra att jobba, var supertrött när jag kom hem på lördag morgon. Varmt ute på natten och väldigt varmt i lägenheterna hos vårdtagarna.
Sov som en stock och vaknade varm. Blev en dusch på en gång...
Gjorde inget speciellt innan det var dags att åka till jobbet igen.
Tror det blev fyra duschar på lördagen...




+20,7 grader kl.21,46 lördag kväll på väg till jobbet

image254



Displayen i jobb-bilen, visade +21 grader, när klockan var 12 på natten

image255


Displayen i jobb-bilen visade +20 grader, när klockan var 1 på natten

image256

Som lägst var det 19+ på natten till söndagen


Sov bara en stund på söndagen. Jag har tagit ledigt från jobbet sön o mån natt,
Måste vända på dygnet då jag ska vara i skolan på introduktionsdagar mån + tis. (se separat inlägg senare)


Läste , plockade o donade o slappade mest hela dagen.
Sov inte så bra på söndag natt. var väl en sorts oro om att jag inte skulle vakna av klockan. Går ju nästan aldrig upp med hjälp av klockan numera. Jag brukar sova så hårt så jag varken hör telefon eller klocka. vaknade o var pigg redan halv fyra!


Måndagen o tisdagen var jag i skolan.

Träffade Maria o Ronja i c när jag kom hem ifrån skolan på tisdagen. Stötte även på fibromorsan, som följde med hem och så tog vi en fika ute på gården.



Det gick inte att komma in på sl´s sida på tisdag kväll eller onsdag morgon. Så på onsdagen så gick jag upp o skjutsade Jennie till skolan. (Hon hade sin kursstart då) Eftersom hon inte visste riktigt när hon skulle behöva åka.


Pappa ringde, betalade in momsen åt honom.



På torsdagen så var Jennie hemma hela dagen. Pratade en massa som vi inte hunnit med på länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback