Fredagen 17/8-07 -Måndagen 20/8-07

fredagen så fick jag för mig att skruva fast handtaget till ugnsluckan.
Det satt lite löst och har suttit så länge.
Det slutade med att jag gjorde rent hela ugnen. För att få bort handtaget fick man skruva isär ugnsluckan och då ramlade glaset bort så det var lika bra att göra rent den ordentligt.. Och då så blev det så lätt att göra rent inne i ugen när ingen lucka fanns i vägen.. så då gjorde jag det.
Tog två timmar, men det blev fint..


Sedan på em så kopplade jag in mitt 5.1 högtalarsystem till datorn.. Det har legat sedan förra hösten.
Fick det inte att fungera. Johan ska komma o hjälpa mig någon dag.


Fibromorsan kom förbi o fika en sväng innan hon skulle iväg o jobba natt.


Tog en promenad med två grannar sent på kvällen /natten. Gick mot Örby, längs med Magelungsvägen, mot Rågsved o sedan hemåt. Blev några kilometer.




lördagen så kom jag på att man ska gå in i creativemappen och ändra inställningarna för högtalarna och då så kom det ljud i alla fem högtalare.
Lyssnade säkert minst 50 ggr på "Freak on a leash" med Korn o Amy lee.



söndag natt gjorde jag en
Adlibris- beställning. Det blev 29 böcker för 1032:- inkl frakt




Annars så har jag mest läst, tittat på film på tv och haft det skönt. En massa telefonprat har det blivit också såklart.  Har semester tom 30/8


Kommentarer
Postat av: Bim

Kan du inte kopiera in beställningslistan? ;-D

Postat av: finkan

-- bim-- jovisst kan jag det *ler*

2007-08-23 @ 22:09:09
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback