Introduktionsdagar i skolan

Eftersom jag har kommit in i skolan så var det obligatoriskt att gå på introduktion i 2 dgr. Skolan heter Lärgården och ligger i Långbro.


På måndagen så var det bla information om skolan ( Lärgården ) och på tisdagen så var det dags för individuellt samtal med en studievägledare.
På em så var det undervisning i Fronter, Datasystemet som vi ska studera med.



Jag ska läsa på distans och bara gå i skolan någon enstaka gång /kurs.


Jag har sökt fyra kurser under hösten. Min första kurs börjar inte förrän i slutet på september. Det ska bli roligt att plugga. Jag har tänkt mig att bli Uska så småningom. Jag har ingen brådska utan ska ta det i lugn takt och jobba samtidigt.



image257


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback