Måndagen 6/8-07 - onsdagen 8/8-07


MÅNDAG


Idag var det fint väder. Orkade inte ta mig någonstans så jag gick ut på gården för att fika. Fibromorsan kom hit och så satt några som bor på gården med oss också.



Försökte ringa pappa på kvällen, men det var upptaget. Tänkte gratta honom, han fyller 63 år idag.

Gjorde mig iordning för att åka o jobba.



TISDAG

På tisdag morgon så mötte jag pappa i maskinen här i Hagsätra. Ringde upp honom o grattade honom. Han ska jobba här i Hagsätra ett tag framöver. De håller på att bygga nytt hus på Skyllbergsg, så där är han nu. 


Sov som en stock, men det var jättevarmt när jag vaknade. Satt på balkongen en liten stund o läste, höll på att smälta bort. Satt o sprutade med min vattenspruta på mig för att stå ut.


Jobbade tisdag natt också.


19,2 grader 21,45 tisdag kväll

image243


Det var en jätteskön natt med ljumma vindar. Så här ska sommarnätter vara. Det var ca 17+ på natten.



ONSDAG
21,6 grader 08,13 onsdag morgon.

image244



Sov stenhårt mellan nio o fyra idag. När jag sedan gick ut på balkongen så fick jag höra av grannarna att det har regnat o åskat jättemycket idag.
Så det missade jag, men det var väl därför jag sov så länge..  antar jag. Sov 7 timmar, brukar oftast sova 5, någon gång ibland 6 h..

Stod o lagade  flera olika rätter på kvällen. Jennie är inte ledig förrän nästa tisdag o behöver matlåda med sig o jag ska börja med viktklubben igen någon dag framöver....
Men inte imorgon för då ska Jennie o jag till Farsta o äta på Big Burger eller rättare sagt Burger King som det heter numera och har hetat länge;)

Jag är ledig inatt o imorgon natt. Så skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback