Tillägg till måndagen 6/8-07 - onsdagen 8/8-07

På onsdagskvällen satt Jennie o jag i många många timmar och gick igenom H&M, Ellos o Josefssons katalogerna.



Vi gjorde beställning på H&M och på Ellos.
Massa tights, tunikor, cardigans, tjocktröjor osv.
Och på Ellos fick man en parkas för 29:-  Jennie ville inte ha den så den blir min;)
På H&M fick man linne + cardigan som Jennie ville ha:)


Det blev ganska stora beställningar. Vi hade tur, allt fanns. Och de flesta kläderna skulle komma snart.
Spännande spännande.
Det mesta som jag beställde beställde jag i mindre stl än vad jag har.


Ska ju ta nya tag i min viktminskning. Har inte vägt mig på länge, men något kilo upp har jag nog gått.
Jag hade gått ner nio i början på juni så det är ju ett tag sedan jag höll på. 


Men men
Tio ner till jul och så resterande till nästa sommar.  (Positivt tänkande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback