Veckan som gått.. Fre 24/8-07 - tor 30/8-07

fredag kväll så tog jag och en granne en promenad -samma sträcka som fredagen innan. Mot Örby, längs med Magelungsvägen mot Rågsved och sedan hemåt. Träffade på Mia och en annan granne  med hundarna i Örbytunneln. Stod och pratade en stund.



lördagen var jag hem till Mia på en fika på em. På kvällen så kom fibromorsan över på en snabb kopp te innan hon åkte iväg för att jobba natt. Jennie ringde vid halv elva och frågade om jag kunde hämta henne hos kompisar i Myrängen. Vilket  jag kunde så vid halv tolv så åkte jag och hämtade henne. Månen var jättefin så vi åkte till Trehörningen och tog lite foton på den. De blev inte så jättebra. Jennie hade velat fota den med sin nya kamera men den var ju hemma.



image276



onsdagen så åkte Maria o jag till Kungens Kurva. Var in på Rusta och köpte lite småpryttlar. Köpte gåstavar och en massa dvd-skivor. Det var fyra filmer på varje dvd



Sedan så var vi in på skopunkten. Tittade lite men köpte inga skor varken Maria eller jag. Men inne på Din sko så hittade jag ett par som jag föll för direkt och naturligtvis så köpte jag de.  Bild kommer i ett senare inlägg.


När vi kom ut från Din sko så var himlen full av svarta och vita moln. Några minuter senare så började det regna.

image279



Stannade till i C på hemvägen och  hämtade ut mitt
Adlibris- paket.


Var hem till fibromorsan och fikade tidigt på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback