...4:e kursen

Arbetsmiljö och säkerhet

Författare: Hild Lorentzi

De två sista veckorna i december hade jag även Arbetsmiljö och säkerhet. Mycket intressant och bra kurs även fast den inte gav mig så mycket då jag visste det mesta redan eftersom jag är arbetsplatsombud på jobbet.




Angående att plugga

Den medicinska grundkursen har jag tagit på långsam takt så jag har på mig till 18/1-08.

Det blev för mycket att jobba som vanligt och plugga heltid och dessutom med två kurser samtidigt de sista två veckorna i december och så hade jag dessutom en kurs genom jobbet också i tre dagar. Det har även varit många möten på jobbet.



Slutsats;
dygnet har bara 24 timmar oavsett mina ambitioner *asg*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback