"Rensa i röran med Feng Shui" av Karen Kingston (dec 07)

Rensa i röran med feng shui : det enkla sättet att skapa ordning och harmoni i ditt hem

Författare: Karen Kingston


Beskrivning:
  

Det enkla sättet att skapa ordning och harmoni i ditt hem

"En inspirerande bok som ger dig handfasta tips" Plaza Interiör

Rensa i röran och förändra ditt liv. Här får du inspiration att röja och rensa som aldrig förr. Att gå igenom lådor, garderober, bokhyllor, vinds- och källarutrymmen, lägga i olika högar beroende på vad som ska hända med sakerna, skänka bort, sälja på loppmarknader, annonsera.

När du städar och röjer ut befriar du dig samtidigt från negativa känslor och bereder plats för ny och positiv energi. Karen Kingston har många års erfarenhet av att arbeta med feng shui och hon förklarar hur alla onödiga saker vi har i våra hem får energin där att stagnera. I den här boken ger hon handfasta råd och många inspirerande exempel på hur andra har gjort - och vilka omvälvande resultat de har uppnått.

"Det finns böcker som förändrar ens liv." Vasabladet

"Tål att läsas ett par gånger om året ..." Smålandsposten

Karen Kingston har arbetat med feng shui i drygt tjugo år och håller seminarier och kurser över hela världen.



Kundrecensioner
 Rensa i röran med feng shui 
 Jag sträckläste boken och återgår ibland till den för att minnas.
Lättförstådd och inspirerande...den startade en slags glöd i min kropp..en lust att rensa, röja och göra mig av med gammalt skräp som vi alla har hemma :-)
Och faktiskt tycker jag att mitt liv blivit enklare, mer lättstädat och trivsamt när jag "bara" omger mig med ting som påminner om bra stunder/människor m.m.
Den gav också en bra tips för oss som vill förnya/förändra/förgylla livet i sig.
Rekommenderas varmt!
 av Jeanette, 2007-11-11
 Rensa i Röran med feng shui 
 Toppenbok! Gav otroligt mycket inspiration för att ta tag i den röra som infunnit sig i garderober och på skrivbord, samt att börja rensa ur bland de saker man samlat på sig genom åren. En nödvändig bok för att göra hemmet fräschare!
 av Kamikazee, 2007-07-16



Informationen kopierad från
adlibris



 WOW, mycket bra bok. Sträckläste och fick många tankar och ideer. Jag kommer att läsa vissa kapitel i denna bok flera flera gånger.

Är ju en hamster och sparar på allt. men har hållt på att kasta en massa och haft lite röjningar de senaste åren.
Direkt efter att ha läst boken så röjde jag i en byrålada med pryttlar i sovrummet så nu är allt iordning i sovrummet*ler*


Rekommenderar denna bok till alla hamstrar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback