Fredagen 16/2-07

Natten gick bra, det var jättekul att jobba med honom. Vi ska jobba på måndag o tisdag också. Måndagen är vårt ordinarie pass tillsammans. Tisdagen är ett x-tra pass för mig.

Vi stressar inte någon av oss utan arbetar snabbt o smidigt utan en massa tjafs (och annat) som det tyvärr är väldigt mkt av på jobbet just nu.

Träffade på fibromorsan som är inne o jobbar kvällar. Hon ska jobba många kvällar framöver så vi kommer träffas på jobbet ända tom tisd*ler*

Hade en djäkla huvudvärk inatt, tog alvedon men den gick inte över ändå… och har fortfarande inte gått över.

   


Pratade en stund med chefen som kom förbi imorse bara för att prata med oss på natten, hon var egentligen på väg till ett budget möte. Hon fick åka med mig till  Stadsdelsförvaltningen där jag släppte av henne.

   


Sedan så skulle jag till Öppet-hus mottagningen på MVC i Högdalen för att ta min p-spruta. Blev lite stressigt att hinna dit för det stod still länge vid tranebergsbron. Kom dit ca 5 i nio o de stänger nio. Men det var stängt pga sjukdom… typiskt. På tisdag när det är nästa öppet-hus (på em)så sover jag efter att ha jobbat o ska jobba natt. Det betyder att jag måste ställa klockan för att gå nästa fredag på morgonen… åhh, vad irriterande.

    


Sömnen blev inte så bra idag, för telefonerna ringde och det var även någon som ringde på dörren. Orkade inte ta mig upp o öppna för att se vem det var. Och Jennie sov som en stock och har inte ens hört att någon ringt på dörren.

Hon har jobbat så mkt sista tiden så hon var helt slut..  Hon var helt ledig igår och idag.

    


Maria har köpt 2 möss idag. Vita m röda ögon. Hon misstänker att den ena är m musungar för den är ganska så rund om magen.

    


Bloggläsande o sittande vid datorn på kvällen o lite telefonprat förstås.

Tog precis en alvedon och nu så blir det ett snabbt bad innan jag åker till jobbet.

      

Kommentarer
Postat av: Snurran

Hej Finkan! Hittade dig på Arga Kommunalares sida..Lite kul för när du "lunade" förr så hände det att jag läste dig..Du kanske inte minns mig, men jag undrar om vi inte har spelat Betapet med Bim någon gång..? ha det gott!

2007-02-19 @ 18:40:19
Postat av: bilbo göransson

hallå är allt bra eller? Har du bokat in dig på någon mer facklig kurs? Min chef hackar på mig för att jag är borta så mycket fackligt. Vad göra? :(

bilbo

2007-02-20 @ 20:58:44
Postat av: finkan

--Snurran-- Såklart jag minns dig. Visst har vi spelat betapet med Bim, vi var också på symässan i Sollentuna tillsammans. Har läst i din blogg då o då.

Postat av: finkan

--Bilbo-- Allt är bara bra här. Har bokat in mig på samma kurser som Angelica. Nästa kurs är i Mars.
Inte kul när chefen är på en. Du får stå på dig så gott det går. Lycka till ;)

2007-02-25 @ 14:07:26
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback