Måndagen 12/2-07

När jag släckte tv´n o videon i morse så råkade jag kasta ett öga på videons klocka och den var 4.08.. Hua, jag som hade tänkt gå upp vid sex o lägga mig i ett bad.

Ställde om klockan till sju, vaknade 9 över då snoozen satte igång. Som tur var ;) Jag hade ju lika gärna kunnat sova vidare......   Det blev bara 3 timmars sömn.

Usch , jag avskyr att behöva gå upp av klockan. Gör ju väldigt sällan det. Har knappt gjort det de senaste åtta åren. Det var då jag började jobba kvällar o nätter.

     





Kursen var bra, det var första dagen av tre. Den håller på tom ons. Tyvärr så var jag inte så pigg o mår inte speciellt bra… jäkla förkylning. Men har ingen feber i alla fall.

Det var några från förra kursen som inte var där.

Och så var det några nykomlingar. Bla killen vars blogg heter ”Arga Kommunalare”. Var in på hans blogg o läste inlägget om lägstalöner igår kväll.

Kolla på djungelboken – riktigt bra.

    





Ska hämta Jennie från jobb 1 vid tolv inatt. Hon ska jobba dubbelt imorgon också… Stackarn!

  Mysan o Maya



Mysan och Maya    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback