Onsdagen 28/2-07

Träffade Jennie på jobbet i morse.

  



Satte mig att läsa en massa bloggar o skrev bloggar för flera dagar nu på morgonen.

Nu verkar det fungera ganska bra med att se när någon kommenterat i min blogg och mina svar, men jag kan fortfarande inte se mina kommentarer i andras bloggar eller svaren i de till mig... Skumt!

 

  


Är trött men ska inte sova riktigt ännu. Ska hålla mig vaken till lunch. Ska lägga mig en stund på em bara, för att kunna sova inatt.

Imorgon ska jag upp tidigt och vara på kurs på Fd Blackebergs sjukhem som numera heter Mälarbacken eller nåt sånt.

Ska på ATP-möte ikväll 19,00

     


Pratade med Maria i telefonen innan jag åt lunch o la mig.

    



Fibromorsan kom hit o sedan så åkte vi tillsammans till APT-mötet som börjar 19.00.

Var ett bra o givande möte.

    



Hämtade upp Jennie hos Anna på hemvägen.

    



Pappa ringde, dags att betala räkningar åt honom.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback