Söndagen 11/2-07

Har mest legat hela dagen. Mår väl lite bättre än igår…

   


Fibromorsan o hennes son kom över en sväng. Han provade bägge grafikkort o det hände ingenting. Så nu vet jag inte om det är grafikkortet som är trasigt eller om det är agp-porten eller moderkortet…. Eller vad det nu kan vara.

Ska lämna in den så småningom. Men den har ju stått i flera månader så det gör ingenting om den står ett tag till.

Maria o jag ska ju till Turkiet så jag ska spara ihop fickpengar och så kommer det säkert andra saker emellan som kostar, så datorn får vänta*ler*

   



Gick en sväng till C, mötte Maria o Tindra inne på Vivo.

   



Ska hämta Jennie vid midnatt på jobb 1. Hon har även jobbat på jobb 2 idag så hon är säkert supertrött. Blev inte många timmars sömn för henne inatt eftersom slutade två inatt o började halv åtta i morse.

Nu så har hon bara några dubbelpass kvar, för hon har sagt upp sig på jobb 1. Så hennes sista pass där är den 14:e.

Anledningen är att hon fick nytt schema för några veckor sedan med nya dgr o tider och det gick inte att ändra för det skulle hon ha sagt till om i förväg - när hon inte kan jobba.

Hon har ju haft samma schema sedan i oktober så det tänkte hon ju inte att det kan bli andra dgr o tider.

Och så kunde de inte garantera att hon skulle få ledigt i mars, fast hon har sagt till om det redan innan hon började jobba där. Hon o Anna ska ut o resa då, i ca 3 veckor.

   



Gjorde utmaningen jag fått utav Bim

   



Satt o läste i bloggar till Jennie ringde o sa att hon får sluta elva.

Åkte o hämta henne.

Prata en stund med Maria innan jag la mig o läste.

   



Ska upp tidigt för att gå på kurs mån-ons. Arbetsmiljöutbildning…ska bli roligt. Samma folk som gick på förra kursen ska var med.. Kul att träffa de igen. Och att få höra om de har lyckats få till ngn ändring på sina arbetsplatser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå och tack för besöket! här är en schysst en:

det är lite annan kaliber på dolda kamran i frankrike. håll till godo.

http://www.youtube.com/watch?v=543oo0_lqnY&mode=related&search=


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback