Tisdagen 27/2-07

Maria o jag var till Högdalen, var in till skräpaffären som jag kallar den för – tror den heter små ting eller nåt sånt… o kollade runt lite, de har utförsäljning pga ägarbyte. Köpte bla en ny duk till köksbordet, den kostade 39 kr o sedan 50% rabatt på det. Ett riktigt fynd

 



Sedan var vi in till tobaksaffären, fick tag på cigaretter för 34:- paketet. Köpte en limpa för 330:-. Än så länge har jag inte behövt köpa cigg för det nya priset…ca 40:- eller mer beroende på märke.

  



Vi åkte därefter vidare till Farsta, gick runt på lite olika affärer, shoppade lite grann. Bla födelsedagspresent till Christine(Johans tjej).. (vad skriver jag inte ifall Chr läser min blogg*ler*)

  



Till C hemma. In på Sportia för att kolla vad de tar för långkalsonger. Skulle kolla när vi var i Farsta men glömde bort det. De var för dyra här, ca 200:- , det är för dyrt, speciellt om de mest ska ligga o bara användas om det blir närmare 20 minus.

 Då ringde samordnaren för att kolla vem som ska jobba istället för mig när jag är på kurs om det nya dokumentationssystemet. Upplyste om att jag inte hade en aning. Hon har framförhållning för en gångs skull. Det är ju en onsdag om två veckor som jag måste vara ledig. Ska gå 4 torsdagar på kurs

Var sedan in på Vivo hemma i C. Träffade fibromorsan som var därinne o handlade. Stod o babblade en stund. Maria gick hem. Släppte av fibromorsan hemma.

 

  


Hem, åt en banan och packade ihop det jag ska ha med till jobbet och min badväska.

  




Åkte till Åkeshovs simhall för att vara med på djupvattengympan o träffa Helen. Åkte redan strax efter fem. Träffade Jennie i dörren hemma när jag var på väg ut(Hon kom hem från jobbet då).

Det gick riktigt fort att komma dit idag ca 25 min , förra veckan tog det 50. Så jag hann simma 600 m innan djupvattengympan började. Den var rolig som vanligt

  



Var på jobbet 1,5 timme innan jag börjar men det är ju ingen ide att åka hem för att vända tbx efter en kort stund.

Letade efter protokollen över nattens ATP-möten. Men hittade bara för år 2001-2002. Undrar vart de har gjort av de övriga. HMM!!

Måste kolla upp lite saker som vi har blivit lovade på tidigare möten som nu inte infrias längre….. (och fungerade relativt bra ett tag)

    




Upptäckte att det är nu på torsdag som kursen om det nya dokumentationssystemet börjar, så det är imorgon natt som jag blir ledig(trevligt).

Så samordnaren hade ingen vidare framhållning. Tvärtom så var hon ute i sista sekunden..Haha.

Tyvärr så måste jag till jobbet i alla fall imorgon kväll då vi har APT-möte 19.00

  

 


Kommentarer
Postat av: bilbo göransson

cool. Nej jag är inte anmäld till kursen den veckan, jag har studier jag måste göra. Annars skulle jag gärna gå. Angelica ska gå därimot, hon som satt brevid mig. Vill du skriva en artikel för arga kommunalare eller bara ett blogg-inlägg som passar att länkas till antingen om politiken, facket eller om bara att jobba, så hör av dig så trackbackar jag dig. :) kram b

2007-02-28 @ 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback