Torsdagen 1/2-07

Umgicks med Jennie i några timmar innan hon stack iväg.

Hon skulle in till stan o vaccinera sig. Mot hepatit osv. Sedan ska hon åka o jobba på jobb 1 till kl 2 inatt. Jag lovade att hämta upp henne för hon ska jobba på jobb nr 2 halv åtta imorgon bitti. Blir inte mkt till sömn för henne inatt.  Hmm..

Jennie o Anna håller på att planera en resa -som ska gå genom flera länder- nu i vår.

Kom på att jag kanske ska ta o kolla upp mina vaccineringar också. Maria o jag ska ju till Turkiet i Juni.

Den sista vaccinationen som jag tog var väl 84-85 när jag jobbade på Stortorp. Det var mot difteri har jag för mig.

   

Kollade på filmer som jag spelat in.

   

Läste 2 nr av KA(Kommunalarbetaren) som låg olästa.

   

Fortsatte att pumpa upp pilates-bollen. Har fruktansvärt ont i händerna idag, efter allt pumpande igår, höll på i minst tre timmar då. Kollade inte hur länge jag höll på idag men minst en timme.

    

Maria ringde från mobilen, hon har strul både med internet o telefonin. Men jag har inget problem(just nu).

Fibromorsan ringde, allt bra med henne.

    

Läste Bims bloggar från Thailandsresan i december.

   

Läste ytterligare ett nummer av KA, nu har jag bara en kvar, och den kom häromdagen..

   

Tittade på Medium, jättebra serie som går på 4:an.

   

Läste den 4:e o sista KA, måste lära mig att läsa de när de kommer istället för att samla på hög.

Har 2 st MT, 2 st Kommunal o  1 Arbetsliv också som jag måste läsa. PUH!

Kan inte bara ögna igenom de, för det kan ju stå något väldigt intressant o viktigt som jag kan missa annars.

Och eftersom jag är AO så ska jag ha lite mer kunskap om lagar, regler osv.

Igår fick jag en katalog från en bokhandel inriktad på Arbetsmiljökunskap, med böcker o tidskrifter som jag kan beställa.

               




Maya ligger o myser


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Åh, vilken mysig katt. Snygg är bara förnamnet.

Postat av: finkan

--Nina på Johangården--
Tack! Ja, hon är underbar. Maya är en Ragdoll och snart 3 år.

2007-02-12 @ 17:50:52
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback