Torsdagen 15/2-07

Samordnaren ringde och frågade om jag kan jobba x-tra inatt. Och jag sa ja fast jag inte var inställd på det och vaknade tidigt i morse. För det är med en kollega som jag bara har ett pass på 5 veckor med. Och jag skulle gärna vilja jobba fler pass med honom.

Så jag låg halva dagen, läste o kollade på film. Men kunde tyvärr inte sova ens en liten stund…men men, det går ändå fast jag kommer ju vara väldans trött mot morgonsidan i natt sedan.

  


Maria o jag åkte till Farsta, in på Onoff o hämtade ut den nya digitalboxen som vi måste ha nu när UPC är Comhem. Är väldigt sugen att ta den som man måste betala en summa för, för den har dubbla tuners och så går det att spela in på hårddisken på den. Kruxet är att tar jag den så binder jag mig med digital tv-mix paketet ett år. Och i april så släpper de ett nytt utbud, mest troligt small, medium o large.  Och för oss så räcker det med medium 8 favoriter för 159:- istället för digital tv-mix paketet för 299:-

Tog digitalboxen som var gratis.

Jag ska köpa en inspelningsbar dvd med hårddisk så småningom.

   


Gick in på lite olika affärer i Farsta o tittade lite. Vi avslutade med att gå in på Zoo för Maria vill köpa möss till sin äldsta dotter. Men de hade inga inne, så då åkte vi till Globen, där hade de heller inga möss.

Var in på bokhandeln i Globen där jag köpte en mapp som jag ska ha till alla möten o så som jag går på.  Det är en mapp som det finns ett block att skriva på och några fickor att stoppa papper i, finns även plats för 3 pennor. Mycket praktisk o så var den väldigt billig; )bara 49:-

    



Åkte o jobbade.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback