Måndagen 15/1-07

Träffade på Jennie på jobbet på morgonen. Hon har både jobb 2 o jobb 1 idag.

   

Vaknade vid tre, ringde till pappa. Bilen är klar.

Vi kom fram till att jag ska komma hem till ma o pa och sedan så skjutsar de mig till bilhandlaren annars så skulle det bli en massa åkande fram o tillbaks eftersom pappas andra bil ska ju också tbx hem.

   

Pratade med Maria i telefon, hon ska också med hem till ma o pa.

Fick middag där, gott som vanligt.

    

Åkte iväg o hämtade bilen. Var inget knattrande ljud längre när jag bromsar eller att det pulserar i pedalen. Skönt! De hade även fixat låsen o fjärren.

    

Maria o jag åkte förbi Lidl på vägen hem.

    

Tog mig ett snabbt bad o sedan iväg till jobbet för att jobba med kollegan som jag bara har ett pass med. Det här passet går alltid så fort. Alldeles för fort…. sedan så dröjer det 5 veckor tills nästa gång vi jobbar ihop.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback