Söndagen 22/7-07 - söndagen 29/7-07

På söndagen så kom Maria o Micke, jag fick en flaska Amaretto, godis i form av snoppar (körsbärssmak) och ett ljus i form av en snopp.
De har varit i tyskland i några dagar så jag har vattnat katterna åt Maria.




När Maria o jag var i Turket så drack jag kaffe med Amaretto i. Jag tycker det är jättegott.




image202



Sedan så har jag mest läst, suttit ute på gården när det inte regnat. Fikat med fibromorsan.
Mestadels slappat och haft det skönt.




På onsdag kväll så kom ma o pa över och bytte bil.


Skulle besikta pappas cheva på torsdagen. men när jag kom dit så var inte tiden bokad. HMM! Pratade med en kille inne i hallen och han kollade i datorn och sa att tiden har aldrig varit bokad. Det gick naturligtvis inte att få någon tid..
Men det blir inte körförbud på bilen förrän 1:a oktober så de förstod inte varför den skulle besiktas så långt i förväg. Och det förstod inte jag heller. Kan det vara så att pappa har blandat ihop vilken bil som ska besiktas. Han har ju flera bilar...  Måste jag ta reda på....


På torsdagen ringde en kompis och frågade om jag ville med ut på stan men kände inte för det
Hämtade ut p-sprutan på apoteket sedan så träffade jag Jennie i centrum när hon kom hem från jobbet. Köpte lite frukt o grönsaker nere hos turkarna.
Fibromorsan kom förbi efter kvällsjobbet och lämnade lite äpplen till mig. Satt på balkongen, drack te o pratade en stund mitt i natten.



image203




image204





På fredagen så kom ma o pa hit o bytte tbx bil. De hade tvättat och dammsugit min bil. Så den var så fin... Mamma följde med upp och hälsade på Jennie och katterna. Hon tittade hur det blivit i mitt nya sovrum. Och i hobbyrummet.

När mamma gick ut så började det ösregna. Hon blev jätteblöt fast hon bara tog något steg ut från porten in i bilen. Och dessutom så hade hon fällt upp paraplyet..

Åhh, vad jag är trött på detta regnande.



Sedan så var det slut på den 17 dagar långa ledigheten eller det blev faktiskt 19 dagar för jag var hemma från jobbet i två dagar för min axel först.
Så i helgen har jag jobbat. Och det gick bra som vanligt, har träffat Jennie på jobbet varje morgon för hon har också jobbat i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback