Tillägg till lördagen 21/7-07

Efter jag kom hem ifrån badet så gick jag ner i källaren och hämtade upp bokhylledelar som stod därnere. Bokhyllan Niklas från IKEA:)


Fixade ihop de med den delen som jag redan har hopsatt hemma. Ställde den på plats sedan låg jag o läste innan jag gick ut på gården.



När Jennie kom hem ifrån jobbet så flyttade vi om delarna och det blev till det bättre. Jag hade för mig att vi hade flera delar än vad som fanns i källaren, men när jag ringde Johan o frågade så påminde han mig om att vi kastade massor med delar till den förut som var fula, böjda eller ngt annat fel på.



Började ställa upp förvaringslådor i den men sen så orkade jag inte hålla på mera. Har hundratals böcker i klädkammaren som jag ska försöka få plats med i "Niklas". Så jag ska fortsätta i morgon.
Satte iallafall dit lilla tv´n + två videos o skrivaren.
Så nu sitter jag och går igenom band och sitter vid datorn samtidigt.
MKT smidigt haha.



Mitt gamla sovrum blev mitt nya hobbyrum... Och Johans gamla rum blev mitt nya sovrum.
När jag är färdig så kommer det foton.. både på hobbyrummet o mitt nya sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback