Ronja slutar 1:an 12/6-07

Idag slutar Ronja 1:an.

(Vad tiden går fort..)

  

Jag var med på avslutningen, tycker sånt är jätteroligt att vara med på..


         

  

Sedan så passade jag Ronja i några timmar då Maria skulle iväg på möte.

 

 

Ronja o jag tog filtar och gick ut på gården o la oss på gräsmattan. Låg där o pratade med en som bor på min gård.

  

La mig för att vila sedan på em när Ronja gått hem, för jag kände mig så trött och jag hann ju bara sova ett par timmar innan jag skulle upp i morse o iväg på Ronjas avlutning så det var väl därför.

När jag vaknade så hade jag hög feber o mådde pyton i ca 1 dygn sedan gick det över förutom snuva o hosta som satt i åtminstonde 1.5 -2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback