Sommarfest på Adelsö 16/6-07

Var bjuden på sommarfest till ett par kompisar som bor ute på Adelsö.

  

Johan följde med mig dit. Christine skulle tyvärr jobba. Och Jennie åkte ju iväg igår.

Johan o jag möttes i Fittja och sedan så tog vi Slagstafärjan ut till Ekerö.

  

Var där klockan två. Det var jättemånga på festen.

  

Vi grillade, lekte lekar och hade jättetrevligt. Jag drack lite vin o cider.

Det var varmt och fint på dagen men det blev kyligt på kvällen. Jag smörjde in mig flera ggr med skf 30 men lyckades ändå bränna mig.

Jag tänkte sova över där men bestämde mig för att åka hem. Annars hade Johan fått tagit bilen o hämta mig dagen efter. (Vilket han inte hade något emot att göra)

Johan körde mig hem och lånade min bil hem till Södertälje. Kom hem vid tolv på natten.

 

 
        


Lägger inte in några bilder från festen, då jag inte vill lägga ut bilder på någon utan tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback