Fredagen 2/3-07

Det blev en väldigt jobbig natt. En vårdtagare mådde illa. Vi städade o bäddade ner vårdtagaren, vid 1:a besöket och på det andra besöket mådde vt= vårdtagaren ännu sämre. Det kom från alla håll o kanter?   

Vi ringde efter ambulans efter samråd med Vårdia, då vt var medtagen.

    



Väl hemkommen så stoppade jag in alla kläder jag hade på mig(och jackan) i tvättmaskinen. Satte på badvatten men det kom inget ur varmvattenkranen. Ringde fibromorsan hon hade varmvatten.

Ringde svenska bostäder. Bovärden kom hit. Det var tydligen någon som hade dragit i en spak nere i källaren. Antagligen någon unge. Så nu vet jag, om det händer fler ggr, då kan jag kolla nere i källaren själv utan att ringa de.

    



Låg länge i badet.

Kände mig väldigt illamående, men lyckades somna till slut och då var klockan närmare ett.

Vaknade när Maria ringde vid halv sex

Maria frågade när vi skulle åka iväg till Johan o Christine. Christine fyller 21 idag.

Ringer snart, mår illa, sa jag.

    


Pratade m Christine o Johan. Bestämde mig för att åka till de? Att jag mår illa är mest troligt psykiskt eftersom jag inte hade spytt eller så, och inatt var det värsta jag varit med om. Så glad att det var fibromorsan jag jobbade med*ler*.         

    



Ringde upp Maria, gjorde mig  iordning och så åkte vi iväg mot Södertälje till Jo o Chr. Det var jättetrevligt.  

De har fått det jättefint ;)

Katterna deras har blivit stora, de är så fina. Ena katten är väldigt lik en katt som vi haft som hette Smulan.

Vi var hemma vid elva.

Jag la mig vid ett-tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback