Fredagen 23/3-07

Vaknade naturligtvis tidigt efter att ha gått upp tidigt hela veckan.

     

Jennie åkte iväg till en kompis o kommer hem sent.

    

Låg och vilade en stund på em.

     

Tv- tittande o telefonprat.

    

Lite pysslande med vk. Eftersom jag varit vaken hela dagen o ska vara uppe hela natten så vore det smart att ha tillräckligt med kalorier kvar men det hade jag inte, de hade rykande åtgång idag *ler*

Helt utan var jag inte så jag valde mellan varma koppen o sportbröd som jag oftast brukar ta med mig eller yoghurt med antingen hallon eller körsbär.

Det blev yoghurt??..Fixade i ordning yoghurten m körsbär som jag ska ta med till jobbet

   

Ett bad innan jag åkte iväg till jobbet.

   

Träffade Maria en sväng innan jobbet. Hon var ute och rastade en hund som hon är hundvakt åt.

Fick lysande dödskallar till bilen, utav Maria.

Lämnade en kasse till Maria m sockor mm ifrån fibromorsan, åt Marias barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback