Onsdagen 21/3-07

Sista dagen på kursen, vi fick sluta efter lunch. Skönt!

Vi var en så engagerad grupp och så hade vi så bra kunskaper redan innan, så vi klarade av allt fortare än det var tänkt. Kul att höra *ler*

   

Flera st som gick på kursen har klippte sig på lunchen under de här dagarna på en närliggande frisersalong. De tog från 180:- där. Tänkte klippa mig, men han hade ingen tid förrän halv fyra.

 Jag orkade inte vänta. Satt en liten stund medan en tjej klippte sig o en annan färgade håret sedan så åkte jag hemåt.

   

Jennie o jag kollade lite på Adlibris o gjorde en beställning. Jennie beställde även skollitteratur, hon ska börja plugga på måndag.

   

Vi beställde även minneskort från webbhallen. Sedan så åker man in till stan till webhallen o hämtar ut sin beställning. Smidigt o bra. Vi beställde därifrån förra våren också.

   

Jennie blev av med sin kamera (studentpresenten) o en hel del minneskort när hon var utomlands förra året. Så hon använder sin gamla kamera.

    

Tv-tittande o telefonpratande resten av kvällen.

                 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback