Onsdagen 28/3-07

    

Betalade räkningar på fm, blä!

     

Var iväg på samverkansmöte kl 12,30- 13,30. Men jag o 2 andra AO´s från våran enhet + våran chef träffades kl 12 för att prata om omorganisationen.

Vi ska få en till chef som kommer i mitten på april ungefär. Då kommer vår enhet att delas upp i två enheter. Så vi pratade lite om hur vi tycker det skulle vara bäst att dela upp oss i. Det kommer att heta norra o södra som det hette ett tag förut.

   

Satt inne på kommunals kontor innan jag åkte hemåt vid tre.

    

Jennie ringde, hon hade åkt till en kompis efter skolan o ska sova kvar där inatt.

   

Hann stoppa i mig lite mat och satt m vk ett tag, innan det var dags för att åka iväg till vårat APT-möte som började 19,00. Var där en halvtimme innan, men övriga kollegor som skulle träffas innan var inte där förrän strax före sju?hmm!.

Jag hade med mig mjölk o en kollega tog med kaffe. Vi har kaffeautomat på jobbet men det kaffet är inget gott. Det kräver socker o det vill jag undvika. Brukar ta en kopp kaffe i månaden högst från automaten.

Jag slutade m socker i kaffe o te 1993, så det känns inte så bra att behöva ta socker i kaffet.

Chefen bjöd på frukt - det var bra - istället för fikabröd.

   

Hemåt. Ringde upp pappa som ringde under mötet. Dags att betala räkningar åt honom igen.

  

Donade med vk, det var inte så segt nu ikväll som det brukar vara på kvällen men sedan kom jag på att kl var ju över tio så det var ju därför*ler*

   

Sedan så satte jag mig att skriva protokollet från APT-mötet. Jag blev vald som sekreterare. Jag tyckte att det är lika bra att göra det klart på en gång.

  

Maria ringde, gick ut o mötte upp henne vid tolv, tog en cigg o pratade lite skit en stund. Hon var ute o gick m hunden som hon passar ett tag, under tiden den löper.

   

Maria ringde upp när hon kommit hem, ena musen (den vita)var borta så jag satt o pratade till ca halv tre på natten med henne medan hon letade efter musen. Hon hittade inte den någonstans. Den måste ha lyckats smita medan hon gav de mat o vatten.

Hon hittade lite blodspår men inget mer?

Hon har katt!!!!!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback