Söndagen 25/3-07

Bökade med vk, men fick ihop kalorierna riktigt bra till slut.

Jag var inte hungrig när jag vaknade på em, och jag åt inte förrän Jennie kom hem från jobbet. Så jag missade ett mål mat, för jag kunde inte äta en gång till innan jag åkte till jobbet.

 Jag åt sportbröd, varma koppen och yoghurt m hallon på natten.

Jag lyckades få i mig alla kallisar tack vare cashewnötter. Och så fick jag upp fettmängden till rätt nivå för en gångs skull*ler*

Så nu ska jag alltid ha nötter hemma.

      

Telefonprat, och en massa bökande m vk, den var fruktansvärt seg?. Så det blev ett snabb-bad innan det var dags att åka till jobbet igen, men nu är det bara imorgon natt kvar så är jag långledig sedan?. Så skönt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback