Torsdagen 29/3-07

    

Låg o titta på en film när Jennie kom hem. Jennie serverade mig frukost på sängen? cornflakes, mjölk o en banan.

 

Sedan så tittade vi på Grey´s anatomy, som jag spelade in till Jennie igår..

Jag har inte sett på den serien på länge men det var inte så svårt att hänga med ändå.

     

Sedan så fortsatte jag med röjningen. Jennie hjälpte till efter att hon ätit.

Höll på hela dagen.

  

Ringde Johan för att höra vad han ville ha.

  

Pratade med Maria, hon hade blonderat om håret. Hon gjorde slingor igår men de vart inget bra.

Hon var påskgul i håret. Så hon skulle blondera om det igen...

2 ggr på samma dag är kanske inte så bra, men det är ju inget kul när inte resultatet blev bra.

    

När vi kände oss nöjda med röjandet så tog vi bilen till C, in på vivo o kompletthandlade lite. Sedan in på tobaken o hämtade ut paket.

Jag hämtade ut paket från Jotex, nya mattor till mitt sovrum. Sedan så var det mitt startpaket från Buzzador, det innehöll smakprov på Extra pastilles- 5 olika smaker.

Dessutom så var det mitt Spa-set som jag beställt från tvins.

    

Jennie hade paket ifrån Adlibris, hennes studieböcker och paket från Ellos med kläder.

   

Jag hade också beställt från Adlibris, vi hade tänkt ta allt i samma paket men flera av böckerna som vi skulle beställa skulle dröja upp till 7 dgr. Därför gjorde hon en egen beställning av sina studieböcker. Och våran beställning har inte kommit ännu så det var tur att hon gjorde en egen beställning.

        

När vi kom hem så släpade jag ner en hel del utanför porten som skulle till soprummet medan Jennie provade lite av sina kläder.

Proppade hela bilen full, hela bakluckan o hela bilen var smockfull. Jag fick precis plats. Jennie bar en garderobsdörr till soprummet som inte fick plats i bilen.

Så skönt att få iväg allt.

Har en massa kvar i v-rummet. En del ska Maria ha, en del till Johan. Och så har Johan ett moppe-avgasrör liggande på golvet som ska ner till källaren.

Skulle behöva rensa i källaren också men det får vänta lite. Orkar inte mer just nu.

Johan har två mopeder i cykelrummet- en vanlig o en Eu-moppe som han ska sälja?. När han orkar o har tid. Tror att det ska fixas ngt på de först och att avgasröret ska sättas på en av de..

    

Ska riva garderoben, den är sne o vind, och ska kastas. Den klarar inte av att flyttas omkring, när det ska tapetseras om där inne. Johan hade den i sitt rum förut och när jag tog in den i mitt sovrum så mådde den inte så bra efter det.

Vi organiserade om allt som jag hade i garderoben o flyttade mina kläder till lilla garderoben o jackor till garderoben i hallen.

Fast jag har inte så mkt kläder kvar, kastade massor?

Ska ju bli smärt o smidig så det ska ändå köpas nya kläder så småningom *flinar*

Jag kan i alla fall inte säja att jag inte har ngt att läsa har minst 300 böcker liggande som jag inte läst. Flyttade in böckerna som låg i garderoben in till klädkammaren, där det redan låg massor av böcker?..

Har inte läst många böcker i år. Har ju haft en massa tv-kanaler så det har blivit mkt film och så har vi haft mkt att göra på jobbet så där har det inte blivit många sidor lästa. Men läslusten kommer nog snart tbx. Har läst ca 10 böcker i år? 

Hade även garn o tyger därinne som fick flytta in i klädkammaren.

  

Köpte färdigmat inne på Vivo, som vi åt till middag.

Vi provsmakade på alla smaker av Extra Pastilles. De var riktigt goda. Det var Dragonfruit, Cranberry Lime, Green Mint, Licorice Lime och Salty Licorice   

Sedan så bokförde jag det jag ätit idag på vk och så satt vi o tittade lite på lyxfällan på tv.

   

Jennie åkte iväg till Anna vid nio, hon ska sova över där.

    

Maria ringde, hennes hår ser fortfarande inte bra ut, så hon ska blondera om det imorgon (4:e ggn).





Läste lite i bloggar.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback