Tisdagen 15/5-07

Ringde mig sjuk på morgonen för gårdagen och idag, det var ingen ide att gå idag när jag missat en dag av kursen.

    

Till C, träffade Maria där. Var in på Smarties för att kolla efter boning till lilla rummet, men de hade ingen.

Var in på Vivo och köpte boning och lax, jag äter lax en gång om dagen och så köpte jag många påsar med cashewnötter, som är räddningen för mig för att få i mig alla kalorier och att få upp fettmängden till rätt procentnivå. Jag använder knappt tillsatt fett i någon form då min mage är väldigt känslig för fett.

    

Plockade upp fibromorsan och sedan iväg till jobbet för parasolkurs mellan 17-19.

Vi fick lösenord för att komma in i parasol. Gjorde lite övningar och var klar halv sju.

In på vivo på hemvägen och köpte lite frukt, grönsaker och ägg som jag missade förut idag.

    

Samordnaren ringde till Jennie på kvällen för att höra om hon kunde jobba imorgon och det ville hon.

    

Tittade på Desperate Housewives. Pratade en massa i telefon resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback