Torsdagen 10/5-07

Jennie o jag åkte iväg till Farsta på förmiddagen.


Jag var ute efter en tröja. Jennie köpte en tröja som jag gillade när hon var i stan igår. Så jag ville ha en jag med. Tyvärr så var den khakigröna slut men det fanns i vitt, rött och gult men jag köpte ingen.

 

Sedan var vi in på Skopunkten och tittade lite på skor men köpte inga, varken Jennie eller jag.

  

In på Stadium, jag behöver en bikiniöverdel. Hittade flera st svarta som jag kunde tänka mig, men största storleken de har var 42 och det är ju för litet.

Jag har ett par svarta bikinibyxor så det var bara en överdel jag behövde. Men kunde tänka mig att köpa en ny bikini om jag hittade någon till bra pris. Vill inte köpa någon dyr eftersom jag håller på att gå ner i vikt och inte kommer att kunna ha den så länge *ler*


Gick in på Triumf, där hittade jag en överdel som jag kunde ha efter mkt provande och letande efter rätt storlek. 299:- fick jag betala för den.

   

Var in på Thorn´s utfärsäljnings affär. Jennie och jag köpte oss varsin video som tidigare har varit uthyrd. De kostade 395 kr styck.

  

Somnade inte förrän närmare två, ställde klockan på halv sju, men ställde fram den till sju när den ringde. Var supertrött men var ju tvungen upp för att hinna äta och göra mig klar innan det var dags att åka till jobbet igen för fjärde natten i rad, men sedan så är jag långledig. Ska bli så skönt!!



Fick mail från viktklubben idag. De bad om ursäkt för allt besvär och strul som varit sedan nylanseringen i januari så de förlänger automatiskt abonnemanget med tre månader . Det var ju bra. Det har varit så seegt så det känns som om jag inte gjort annat än suttit med vk. Hoppas det kommer fungera bra nu i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Ma

Jag gillar Farsta centrum, jag med!

Postat av: finkan

--Ma-- Farsta har bra utbud av affärer och så ligger det nära *ler*

2007-05-12 @ 22:28:30
URL: http://finkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback