Torsdagen 17/5-07

Ringde upp Per tjugo i tolv inatt. Han slutar jobbet elva så jag visste att han var vaken. Hann prata fram till tolv när Maria ringde. Man kan inte ringa upp en tredje person med Comhem konstaterade vi, det fungerar bara att prata två. Så jag ringde upp per så han fick ringa upp Maria, sedan så satt vi tre o pratade om allt möjligt till klockan var nästan fyra då Per sa att han måste sova. Maria o jag pratade en liten stund till.

Sedan så stoppade jag i mig de sista kalorierna i form av olika frukter och cashewnötter. Tittade på Wallander-afrikanen innan jag somnade vid sex imorse.

   




Fortsatte att titta på film när jag vaknade.. det var flera filmer som jag spelat in som inte var ngt att titta på.

  



Låg kvar i sängen när Jennie kom hem från kompisen som jag släppte av henne hos igår. Då var klockan runt två.

Jennie o jag satt i min säng o pratade ganska länge.

Hon fick MVG på bägge kurserna som hon har läst nu i vår. Jättekul!

   



Maria ringde o frågade om jag kunde klippa Tindra. Självklart, så kan jag det. Så de kom över.

Jennie o Ronja började baka kanelbullar medan jag klippte Tindra. Det blev riktigt bra, men glömde bort att ta kort....

Eftersom Ronja ville fortsätta med bullbaket så stannade hon kvar när Maria o Ronja gick hem.

Ronja åt mat här och sedan så följde jag henne hem när bullbaket var klart. Hon fick med sig lite bullar hem.


  Ronja och Maya 


Ronja och Mysan
 



Telefonprat resten av kvällen

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback