hänt hitills i sep....

Förra helgen så jobbade jag, och så jobbade jag måndagen också istället för på onsdagen - bytte pass med en kollega..  Blev ledig tis + onsdag istället för mån + tis. Jobbade tors. har varit ledig nu i helgen.



Tog en tur till åland på tis - ons med en arbetskamrat. Mkt trevligt.



Hämtade Maria från Tandis i Huddinge sjukhus på torsdagen. Hon har varit sövd och fixat sina tänder. Hon låg o sov på min soffa i några timmar med Maya*ler*



Har fikat med fibromorsan några ggr.



Johan o Christine var över en sväng.



Maria har varit här o lånat min ugn, hennes pajade när hon skulle grädda sin knäck-äppelpaj. Fick naturligtvis en bit och den var jättegod med lite vaniljglass till



Viktklubben har det inte gått så bra med. Massor med drinkar på båten och så åt Jennie o jag pizza i torsdags. Och så har jag ätit upp de två godispåsarna med lakrits som jag köpte med mig hem från båten.... har inte ens skrivit in vad jag ätit.  NYA TAG!!  behövs igen, med andra ord.



Har tittat en massa på tv, både filmer o serier.
Fastnade för en brittisk serie om en domare som går på lördagar på kanal 9. har nu sett tre avsnitt och den är jättebra. (Judge Deed - domare)
Tittade också på första avsnittet av Nyberg o Törnblom, var riktigt bra, så den serien ska jag se mer av. Kommer ett nytt avsnitt ikväll har jag för mig.



Läst några böcker har jag också gjort. Har flera st som jag börjat på. En i datorn och en som jag tar med mig till jobbet och en som jag ska läsa hemma och en bok som jag inte känner för just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback