27/1-08 att grilla på vintern...

...det går men fy sjutton vad kallt det var.

Den 27/1-08 var jag med Johan o Christine till skogen, vi var vid Gömman och så grillade vi hamburgare.

Visst det var +grader när de ringde mig på dagen och solen sken och det var jättefint ute. Men det tog ett tag innan vi kom iväg (för jag låg fortfarande när de ringde), och det var ju inte varmt ute heller och solen hann sjunka ner lite.
Diesel, deras hundvalp var överlycklig över att vara ute  i skogen och springa, han brydde sig inte ett dugg om att det var kallt och det gjorde inte Johan heller. Det var bara jag o Christine som frös..

Men hamburgarna var jättegoda i allafall. När vi var på väg därifrån så hade solen gått ner och det började bli riktigt mörkt.

image338

Johan fixade en riktigt fin brasa, men fattades bara annat han var scout i många år.


image340


Christine gosar med Diesel.



image341



Johan med hamburgarna på grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback