oj, oj, oj...vad tiden går!!!! 1,5 år sen förra inlägget...

Ska skärpa mig litegrann när det gäller bloggandet *ler* Här kommer en liten uppdatering då det är en del som har hänt sen sist. 

Jag var färdig USK våren 2009 och det kändes jättebra att äntligen vara färdig. Det var både kul och jobbigt att plugga. Praktiken på sjukvården gjorde jag på SÖS våren 2009 och det var jättekul. Läskigt att ta venprover var det, men jag lyckades.

Johan gifte sig med sin Christine 4/6-2009 och det var ett jättefint bröllop i Österhaninge Kyrka
o snart kommer det barnbarn :)

Jennie både jobbar o pluggar..  hon reser en massa också (som vanligt) bla gjorde hon en långresa till USA förra sommaren.



Foton kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback